Ügyfél átvilágítási kötelezettség

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy a 2017.06.26-án hatályba lépett, a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvényben (a továbbiakban Pmt.) az ügyfelek átvilágítási kötelezettségéről foglaltakat 2019.06.26-ig a hitelintézeteknek (a továbbiakban: Szolgáltató), így a DUNA TAKARÉK BANK Zrt-nek is valamennyi ügyfelére vonatkozóan alkalmaznia kell. Ennek megfelelően ügyfeleit az új szabályok szerint át kell világítania.

Ha a Szolgáltató a fenti határidőig (az ügyfél hibájából) nem tudja végrehajtani a Pmt. által előírt ügyfél-átvilágítási intézkedéseket (személy azonosság igazoló ellenőrzése, nyilatkozattétel a tényleges tulajdonosról, illetve a kiemelt közszereplői státuszról), akkor a Pmt. 13. § (8) bekezdése alapján az érintett ügyfélre vonatkozóan köteles megtagadni az ügyfél megbízása alapján fizetési számlán keresztül művelet végzését, üzleti kapcsolat létesítését és ügyleti megbízás teljesítését, vagy köteles megszüntetni a vele fennálló üzleti kapcsolatot.

A törvényi előírásoknak való megfelelés érdekében kérjük, hogy személyesen keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat, ahol munkatársaink elvégzik a szükséges feladatokat.

A személyazonosság igazoló ellenőrzése érdekében kérjük, azonosító okiratait szíveskedjék magával hozni!

Részletes tájékoztatónkat a kötelező ügyfél-átvilágítás rendjéről itt találja.

 

Megértését és együttműködését előre is köszönjük. Kérdéseivel, észrevételeivel keresse számlavezető fiókját!