Panaszkezelés

A Duna Takarék Bank Zrt. számára kiemelten hangsúlyos kérdés, hogy ügyfelei minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásaival és ügyintézésével. Ennek érdekében legjobb tudása szerint igyekszik biztosítani ügyfeleinek gyors, magas színvonalú, az ügyféligények figyelembe vételével (természetesen a jogszabályi és szakági előírások keretei között) történő kiszolgálását. 

Ezen igyekezet ellenére előfordulhatnak olyan esetek, amikor az ügyfelek az ügyfélszolgálati tevékenységgel, eljárással, vagy konkrét szolgáltatással kapcsolatban panasszal kívánnak élni. 

A Bank panaszkezelési szabályzatával kívánja elősegíteni az ügyfelek panaszainak gyors, egyszerű, hatékony kezelésének folyamatát és biztosítani a panaszok, vélemények megfelelő fórumokhoz juttatását, eredményes megoldását.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi oldalán a panaszkezeléssel kapcsolatban további tájékoztatók találhatóak, továbbá a panaszkezelési formanyomtatványok is itt érhetőek el.